Proces de retragere

Pentru a retrage, dă click pe fila ‘retragere’ deasupra pagini după logare, apoi dă click pe ‘cerere de retragere’. Completează toate detaliile, oferind toate detaliile personale şi bancare cerute. Dă click pe confirmare, şi apoi printează formularul. Semnează-l cu un pix şi apoi trimite-l la withdrawals@XForex.com, pentru a îţi procesa cererea.

Te rugăm să completezi întregul formular folosind numai cifre şi litere. Nu folosi simboluri sau semne de monedă. Pur şi simplu foloseşte ‘numere întregi’ numai numere, fără simboluri.

În cazul în care banca ta nu foloseşte sistem de cod swift/IBAN, poţi completa acest câmp prin duplicarea din nou a numărului de filială (numai dacă banca ta nu are un cod swift, dar majoritatea băncilor îl au). Noi recomandăm să vorbeşti cu banca ta pentru aceste detalii.

Reţine că retragerile se pot face numai dacă documentele tale sunt aprobate. Retragerile nu pot fi făcute dacă mai sunt documente cerute pe care nu ni le-ai trimis.

Retragerea ta se va procesa prin aceeaşi metodă prin care s-a făcut depunerea. Dacă ai depus folosind un card de credit, suma care a fost depusă iniţial va fi returnată pe acel card de credit. Toate celelalte câştiguri vor fi returnate prin transfer bancar. Dacă se face o depunere prin transfer bancar, toate retragerile cu câştiguri vor fi trimise prin transfer bancar.

Datorită reglementărilor împotriva spălării de bani, toate retragerile trebuiesc procesate prin cărţi de credit sau conturi bancare care au acelaşi nume legal ca şi contul de tranzacţionare.

Cum pot face o retragere folosind un card de credit?
Când faci o retragere prin card de credit, trebuie să te asiguri de următoarele:

  • Cardul de credit pe care îl foloseşti pentru retragere este acelaşi card cu care ai făcut depunerea.
  • Suma pe care o retragi este suma exactă sau mai mică decât suma de depunere. Orice sumă în exces care este profit, trebuie retras prin transfer bancar.
  • Ai trimis toate documentele cerute, inclusiv orice document suplimentar cerut, şi că acestea au fost aprobate.

Cum fac o retragere prin cont bancar?
Pentru a face o retragere prin transfer bancar, pur şi simplu loghează-te pe contul tău de tranzacţionare şi dă click pe fila Cerere de Retragere aflată pe platforma ta în bara de instrumente de deasupra şi urmează instrucţiunile. După ce ai completat toate detaliile cerute, trebuie să te loghezi din nou şi să ni le trimiţi aşa cum se instrucţionează în fereastra care se deschide. Pentru a verifica statutul retragerii tale, dă click pe fila ‘retragere’ de deasupra paginii, apoi dă click pe ‘statut retragere’.

Operatorii sunt disponibili 24 de ore pe zi pe timpul sesiunilor de tranzacţionare, în cazul în care ai probleme cu statutul de retragere.

De ce a fost respinsă retragerea mea în procesare?
Pot exista multe motive pentru care formularul tău de retragere a fost respins:

  • E posibil să fie din cauză că documentele tale nu sunt aprobate încă şi noi încă mai aşteptăm anumite documente. Aşadar asigură-te că ne-ai trimis toate documentele de care avem nevoie. O listă a acestor documente poate fi găsită pe Pagina de verificare.
  • Ar putea fi datorită faptului că formularul pe care ni l-ai trimis nu este semnat. Te rugăm să semnezi formularul cu un pix, deoarece semnătura virtuală nu este acceptată.
  • Ar putea fi datorită faptului că nu ne-ai trimis un formular complet sau un formular original. Asigură-te că ne trimiţi un formular complet, nu numai o parte a acestuia. Noi avem nevoie de formularul original completat în totalitate care arată logo-ul companiei noastre.
  • Ar putea fi datorită faptului că ne-ai trimis un formular vechi, cu o dată veche pe el. Asigură-te că data de pe formularul tău de retragere este aceeaşi dată la care ai făcut cererea.

Asigură-te că detaliile de pe formular sunt corecte deoarece nu putem răspunde pentru greşelile tale.

Poţi contacta operatorii noştri 24 de ore pe zi, 5,5 zile pe săptămână pentru a verifica statutul verificării contului tău.