Întrebări Frecvente


Cum pot îmi pot retrage fonduri din contul meu?

Pentru a retrage, dă click pe fila ‘retragere’ deasupra paginii (a 4-a filă în dreapta), apoi dă click pe ‘cerere de retragere’. Completează toate detaliile, oferind toate detaliile personale şi bancare cerute. Dă click pe confirmare, şi apoi printaţi formularul. Semneaz-o cu un pix şi trimite-o la withdrawals@XForex.com, pentru a procesa cererea ta.

Reţine că şi în cazurile în care fondurile vor fi trimise pe cardul tău de debit, tot trebuie să completaţi detaliile bancare, deoarece întregul formular trebuie completat. Completează întregul formular folosind numai cifre şi litere. Nu folosi simboluri sau semne de monedă. Pur şi simplu foloseşte ‘numere întregi’ numai numere, fără simboluri.

În cazul în care banca ta nu foloseşte sistem de cod swift/IBAN, poţi completa acest câmp prin duplicarea din nou a umărului de filială (numai dacă banca ta nu are un cod swift, dar majoritatea băncilor îl au). Noi recomandăm să vorbeşti cu banca ta pentru aceste detalii.

Reţine că retragerile se pot face numai dacă documentele tale sunt trimise şi aprobate. Retragerile nu pot fi făcute dacă mai sunt documente cerute pe care nu ni le-ai trimis.

Pentru informaţii suplimentare despre retrageri şi pentru a vedea pagina de FAQ despre retrageri, dă click aici

Dacă vrei să retragi bani printr-o metodă diferită, trimite-ne un e-mail la: cs@XForex.com. Te rugăm să ne dai numele,numărul de cont şi ce doreşti să faci şi reprezentantul nostru te va contacta imediat pentru a discuta cererea ta.

Înapoi la început
Ce pot face dacă am o întrebare care nu este enumerată aici?

Te rugăm să ne contactezi şi te vom ajuta cu cea mai mare plăcere.

Înapoi la început
Care sunt avantajele la XForex comparativ cu ceilalţi agenţi la bursa Forex?

Nici un comision

XForex nu cere nicio taxă pentru deschiderea de poziţii noi. Venitul de la XForex este făcut numai din diferenţa dintre preţul cerut şi cel licitat, aşadar este şi interesul nostru să te ajutăm la succesul de tranzacţionare , noi îţi oferim toate instrumente necesare pentru a profita ca şi agent de investiţiile tale

24 de ore pe zi pentru tranzacţionări şi servicii

Birourile XForex sunt deschise 24 de ore pe zi, 5,5 zile pe săptămână de duminică seara până Vineri noaptea pentru toate întrebările şi pentru asistenţă.

Cea mai prietenoasă interfaţă

Inginerii noştri de software au dezvoltat o platformă de tranzacţionare uşor de folosit de către utilizatori. Pur şi simplu deschide un browser (cum ar fi Internet Explorer, Mozilla Firefox etc.), mergi la site şi loghează-te nu e nevoie să descarci sau să instalezi un software, platforma poate fi accesată de pe orice calculator, oriunde în lume. Tot de ce ai nevoie este conexiune la internet- tranzacţionează acasă, în deplasare sau chiar peste hotare.

Actualizări ale contului în timp real

Agenţii pot monitoriza tot din contul lor în timp real. Acestea includ balanţa contului, balanţa poziţiilor deschise, marja disponibilă şi expunerea. Monitorizarea în timp real le oferă agenţilor control complet asupra portofoliului lor pentru a-l putea administra cum trebuie.

Încărcarea cardului de credit

XForex le permite clienţilor săi să încarce şi să reîncarce cardurile lor de credit în mod eficient şi sigur. Plăţile sunt făcute folosind serverul asigurat SSL, detaliile plăţii tale sunt trimise într-un format foarte criptat şi sunt şterse de pe serverele noastre imediat ce nu mai sunt necesare. Acest lucru îi dă voie agentului să tranzacţioneze într-o manieră rapidă, eficientă şi sigură.

Tranzacţionarea sigură

Platforma de tranzacţionare XForex întruneşte cele mai mari standarde de securitate a informaţiilor de pe web. Experţii noştri de securitate s-au asigurat că oferă o cameră de tranzacţionare virtuală online sigură. Folosind serverul asigurat SSL, detaliile tale personale sunt păstrate într-un format foarte criptat şi sunt şterse de pe serverele noastre imediat ce nu mai sunt necesare. XForex transformă piaţa de schimb valutar într-un mediu de tranzacţionare sigur şi în siguranţă, dând voie agenţilor să tranzacţioneze cu confidenţă.

Înapoi la început
Ce sunt primă automată și validitatea unei tranzacții?

Prima automată le permite investitorilor și traderilor să lase poziții deschise până când doresc să le închidă.
Când un trader deschide o poziție nouă, este stabilită data de expirare implicită.
La finalul datei valutei (ora serverului), pozițiile deschise vor fi prelungite automat până la următoarea dată a valutei la vedere, la care se adaugă două zile lucrătoare. Prima depinde de perechile valutare în cauză. Investitorul va câștiga sau va plăti puncte, în funcție de diferența primei între cele două valute ale poziției.

Înapoi la început
Care sunt orele de tranzacţionare în piaţa Forex?

Tranzacţionarea CFD începe la 22:00 GMT (21:00 DST) duminica şi rămâne deschisă până vineri la 22:00 GMT (21:00 DST).

Vă rugăm să notaţi că unele instrumente financiare au pauze zilnice. Read more....

Înapoi la început
Ce pot face dacă sistemul nu merge din cauza problemelor tehnice şi nu pot accesa website-ul?

Nu lăsaţi problemele tehnice să interfereze cu orice tranzacţionare deschisă pe care ai avea-o.

(Reţine - camera noastră de dealing este disponibilă 24 de ore pe zi în timpul sesiunilor de piaţă pentru a te ajuta cu deschiderea şi închiderea manuală a poziţiilor pentru tine. Păstrează numărul nostru de telefon în telefonul tău sau păstrează-l undeva sigur).

Numărul nostru de telefon poate fi găsit pe pagina noastră de Contact. Operatorii noştri online sunt de asemenea disponibili 24 de ore pe zi în timpul sesiunilor de tranzacţionare.

Înapoi la început
Cum pot vedea diagramele de tranzacţionare?

Pentru a vedea diagramele de tranzacţionare dă click pe fila ‘instrumente’ de deasupra paginii (a 7-a filă din dreapta). Apoi dă click pe diagrame din josul listei. Reţine că pentru a vizualiza diagramele, trebuie să ai instalată ‘java’ (www.java.com) pe calculatorul tău. Poţi descărca ultima versiune de Java aici. Reţine că ratele arătate pe diagrame sunt numai indicative şi pot fi diferite de ratele de tranzacţionare.
Pentru a-ţi schimba tipul de monedă, dă click pe ‘Instrumente’ deasupra de deasupra paginii (a 2-a filă din dreapta) şi selectează moneda pe care o vrei.

Ratele afişate pe diagramă sunt numai indicative şi pot fi diferite de ratele de tranzacţionare.

(Reţine că noi recomandăm utilizarea de Internet Explorer, deoarece alte browesere pot afecta utilizarea diagramelor).

Înapoi la început
Am încercat să mă loghez din nou dar spune că sesiune este deja deschisă?

Acest lucru înseamnă că nu te-ai delogat cum trebuie data trecută, aşadar aşteaptă câteva secunde şi încearcă să te loghezi încă odată.

Înapoi la început
Am introdus numele meu de utilizator şi parola, dar nu m-am putut loga. Ce ar trebui să fac?

Această problemă se întâmplă atunci când ai introdus numele de utilizator şi/sau parola incorect. Parola poate fi o combinaţie de cifre şi litere latine. Dacă scrii greşit numele de utilizator şi parola, acest lucru va duce la următorul mesaj de eroare: * Numele de utilizator sau parola introdusă nu sunt corecte.

Înapoi la început
Am uitat/pierdut parola, ce pot face?

Pentru a-ţi restaura parola dă click pe ‘parolă uitată’ pe pagina de logare (Reţine că parola ta nouă va fi trimisă automat la adresa ta de e-mail, pentru siguranţa ta).

Sau ne puteţi contacta prin telefon sau servicii de live chat, şi noi te vom asista.

Înapoi la început
Ce este taxa de cont inactiv?

Pentru un cont XForex care este inactiv se percepe o taxă de cont inactiv în cuantum de 5 USD. Un cont este considerat inactiv dacă în cadrul unei perioade de 3 luni nu a avut loc nicio activitate de tranzacţionare. Această taxă este percepută pentru a compensa costurile serviciului pus la dispoziţie chiar dacă serviciul nu se utilizează. Taxa de cont inactiv se calculează lunar până la reactivarea contului sau la aducerea acestuia în situaţia de proprietate abandonată. Pentru a evita taxa de cont inactiv vă rugăm să încheiaţi cel puţin o tranzacţie la fiecare trei luni.

Înapoi la început
Ce precauţii de securitate există pentru a proteja platforma?

Sistemul de protejare a informaţiilor are mai multe niveluri de securitate:

  • SSL şi criptarea informaţiilor.
  • Firewall şi protejare generală a server-ului.
  • Identificarea utilizatorului (Autentificare şi autorizare).
  • Protejarea codului clientului (CASPOL).
    (ex. plăţi, parole etc.).
Înapoi la început
Am încercat să depun dat am primit un mesaj de eroare şi un cod, ce înseamnă acest lucru?

Te rugăm să ai mare grijă atunci când introduci detaliile cardului în sistemul nostru, deoarece o simplă eroare de număr va afecta depunerea ta. De cele mai multe ori problemele de depunere sunt restricţionările puse de către bancă cardurilor bancare, aşadar vorbeşte cu banca ta pentru a te asigura că nu există nicio restricţie pe cardul tău.

Dacă ai introdus greşit detaliile cardului tău în sistemul nostru, actualizaţi imediat cardul pe sistemul nostru (‘setări’ > ‘instrumente de plată’).

Înapoi la început
Care este suma minimă cerută pentru a deschide un cont?

Poţi deschide un cont cu doar 100 de dolari pentru platforma noastră pe bază de web. O poziţie de risc de până la 1:400 este disponibilă pentru agenţi.

Înapoi la început
Ce este un pip?

Un Pip este locul celui mai mic număr într-o estimare Forex. Acest cuvânt se foloseşte în acelaşi context ca şi termenul “Puncte”.

Dacă EUR/USD 1,3300 se schimbă la 1,3301 = o schimbare de 1 pip

Înapoi la început
Cum pot depune o plângere?

Dacă nu eşti satisfăcut de serviciile noastre, din orice motiv, şi doreşti să depui o plângere te rugăm să mergi la pagina de ajutor pentru a descărca formularul de plângeri, completează-l şi trimite-l prin email la compliance@xforex.com. Un agent de la departamentul de complezenţă va primi plângerea ta şi îţi va răspunde în timp de 3 zile lucrătoare.

Te rugăm să te asiguri că, înainte de a trimite, problema ta nu poate fi rezolvată cu serviciul de asistenţă clienţi (Poţi contacta serviciul de asistenţă clienţi prin Live Chat sau E-mail).

Înapoi la început
Cum îmi pot adăuga fonduri la contul meu?

Există două metode de a adăuga fonduri la contul tău:

  1. Transfer bancar
  2. Card de credit

Amândouă pot fi făcute de pe platforma noastră online.

Noi procesăm toate transferurile bancare imediat ce primim confirmare de la compania cardului de credit. Adăugarea de fonduri se face aproape instantaneu, totuşi stresăm nevoia de a ne trimite o copie a cardului de credit imediat pentru a evita orice întârziere.

Asigură-te că ţi-ai verificat contul. Se cer următoarele:

  1. Un ID valid cu poză (cum ar fi un paşaport sau o copie a carnetului de conducere)
  2. Dovada adresei (cum ar fi o copie a unei facturi recente de curent sau de telefon. Trebuie să fie din ultimele 3 luni)
  3. O copie a cardului de credit folosit pentru depunere. Noi nu ne aşteptăm ca clienţii noştri să ne trimită copie a întregului card deoarece acest lucru este periculos. Dar este 100% sigur să ne trimiţi copii ale cardurilor tale deoarece noi spunem că ar trebui să acoperi primele 12 numere de pe card (deoarece noi trebuie doar să vedem ultimele 4 cifre). Ascundeţi de asemenea şi numărul CVC de pe spate (noi vrem doar să vedem linia cu semnătura).

Reţineţi că odată ce am primit documentele tale pentru contul tău şi odată ce le-am aprobat, imediat ce foloseşti alt card bancar, noi vom cere imediat o copie a cardului nou.

Înapoi la început